Sekelas Lalu

Assalamualaikum...

singkatan kepada 'satu kelas bagi waktu lalu'.. wah  cepat waktu berjalan.... rindu saat-saat dahulu..
KAA...  walaupun saya yang paling banyak x join kita punya kelas, tapi, saya sentiasa ingat dekat semua..
semua kenangan itu telah saya bingkaikan dalam lubuk ingatan saya. tidak akan saya lupa melainkan kuasa Allah yang menghalang. Terlalu banyak saat-saat indah dalam hidupku. Alhamdulillah. bersyukur saya kepada Mu..

dekat kelas dulu.. selalu tukar2 kedudukan meja..
dekat kelas dulu... kami lah murid yang disayangi guru..
dekat kelas dulu... sentiasa ada radio bergerak kalau him ada..
dekat kelas dulu... selalu rancang tempat nak buat jamuan..
dekat kelas dulu... ummu selalu minta duit kelas...
dekat kelas dulu... asilah selalu buat lawak...
dekat kelas dulu... qars selalu ajar apa yang kami kurang faham..
dekat kelas dulu... semua pertandingan kita semua nak masuk
dekat kelas dulu... selalu dapat hadiah best2..

wah..... rindu seyh..... heee...


1. afif aiman
2. wan naqiuddin
3. loqman
4. shahrul
5. ameer
6. zul
7. abdul mubin
8. syafiq
9. amirul

10. nabilah
11. nabilla shu
12. fatin nur nabilah
13. rafhanah qasrina
14. aqilah sani
15. aisyah mainor
16. wan asilah wan badruddin
17. syakirah
18. alyyn
19. zakirah
20. farahin hamizah
21. farahim akmam
22. nurizatul najihah
23. ummu umairah

maaf.... x cukup kesemuanya...=)  kalau nak lihat banyak lagi insyaAllah boleh kunjungi...
 The Phantom of KAA '94 dekat facebook^_^

tak lupa juga buat ustaz amri bin husin..

doakan kami berjaya ya ustaz dan guru-guru yang mengajar kami..

jangan bersedih..^_^

No comments:

Post a Comment