Ku Tak Sempurna


Bismillah. Assalamualaikum buat pembaca blog yang setia. Nampak tak Tajuk dekat atas tu? Haaaaa. Boleh jadi Tajuk novel . Haha, ok. Kita update ok! Setelah sekian lama berbalasungkawa. Psss, Ingat lagi tak apa yang ditulis di bahagian wishlist kita sebelum ni. Alhamdulillah, ALLAH Maha Mendengar rintihan hambaNya. Lesen Dan Kurus belum masanya lagi kot. Solat pun perlu banyak baiki lagi. Jujur aku tak sempurna. Ceh ayat. Haha, apa? Jodoh? Mana Ada dalam  wishlist ok. Haha. 


Benda yang paling mengharukan hati adalah dapat masuk  universiti. Kita dapat masuk intake ke-2(rayuan) Alhamdulillah, syukur sangat-sangat. Ingat lagi masa tu Ada masa 1 hari ja nak siap2kan semua Benda. Tahu last minute. Rasa mindset ni macam tak ready lagi. Terkejut. Tapi, sebelum dapat tawaran, memang masa tu dah redha tak dapat ipta, jadi, macam2 ipts dah minta. Sebelum tu jugak la kita kerja dekat koperasi Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Rincing. Ramai cikgu-cikgu Tanya kita dapat tawaran uni mana. Sedih juga Nak jawab tak dapat. Tapi kita buat ayat tenangkan hati je. Walaupun kita tau tu semua takdir. Fikiran masa tu positif je, mungkin Allah nak letak kita dekat tempat yang lebih baik. Tangisan dalam hati tu, di ubatkan dengan perkataan "bersangka baiklah dengn ALLAh" betul. Di tambah pula dengan kata-kata semangat Dari cikgu2. En.Mad Rawi, pn. Latipah, pn. Noraini Zainudin, teacher norziani n konselor . Terima kasih atas doa kalian  . Berkatilah, semua guru2ku Dari tadika hingga ke universiti Ya Allah. 


Dan untuk kawan2 yang disayangi yang masih menunggu, jangan putus  harapan. Allah memang dah buat perancangan untuk kita. Sabar. Fikir yang baik-baik je. Doa yang baik-baik. In Sya Allah , kita doa same2. 


Dan Dan Dan.Aku tak sempurna. Hahaha. Lagi sekali. Kadang-kadang kita lupa nak bersyukur. Kita lupa Allah dah bg nikmat yang kita nak tu , then kita lupa bersyukur. Aku ni memang tak sempurna. Tapi boleh baikikan? Tak pa, jujur Aku lupa, alpa. Banyak rengek, sungut , songeh Dan sebagainya. Sampai kak Seha pun malas nak layan. Panas je telinga dia. Hehe, mak pula suka bg Aku semangat positif, Dan sahabat2 pun sama terutama doktor want a be cik asilah , zakirah n Wan Dee . Maaf kan Aku.terima kasih sangat dekat uolls . With love.  Baru tersedar. Hmm

Dah la.  Emo Pulakkk Kali ni punya entry. Hahah. Tunggu Entry baru tau. Nak update pasal bumi kelantan. Pssss...Sayang sahabat2 yang baca ni sampai syurga. Jujur sayang sangat. Take care




No comments:

Post a Comment