TINGGAL KEJAP YA

Assalamualaikum semua pembaca blog . Mudah-mudahan anda semua sehat dan ceria sentiasa. Dah lama rasanye tak menulis. Sekian lama tak menaip panjang-panjang. Hari rasa macam nak menaip. Jadi apa lagi, terus buka blog yang dah lama ditinggalkan ni. Dah berhabuk dan bersawang . Kene bersihkan cepat-cepat ni. Hee. Sebenarnya terasa sedikit serabut kepala ni. Maklumlah, 'exam ' SPM nak dekat dah ni. Jadi macam biasa, pening kepala dibuatnya. Haa ,  Rasa serba salah juga banyak yang ditinggalkan. Kepada Sidang Pengarang Fikrah Islam, mohon ampun dan maaf ya.  Kekangan masa yang membuatkan saya tidak boleh nak post dekat FikrahIslam. Harapan saya agar rakan sidang dapat meneruskan pejuangan untuk terus berkongsi ilmu dan berdakwah kepada orang ramai . Saya akan kembali tak lama lagi. tunggu! hee. Semoga semuanya berjalan dengan lancar ya.

Untuk semua pembaca, saya mohon doa dari kalian ya, 14/11/11 adalah tarikh permulaan 'exam' . kepada yang ambil SPM , Good luck ye kawan-kawan. doakan kejayaan kita bersama. Banyak sangat cerita yang ingin saya penuhi di dalam blog ini, tetapi masa tidak mencukupi untuk saya terus melihat laptop ni. Jadi saya ingin meminta izin  untuk menghilangkan diri untuk sementara waktu. huhu, (macam sedih je ayat ni).
OK. , Jaga kesihatan ya semua.
Assalamualaikum. .



~Jangan bersedih~

No comments:

Post a Comment