Kehidupan Boleh diteruskan tanpa seorang AYAH

Bismillah,  assalamualaikum to all blog readers.  Tajuk kali ni agak jeng3.  Mungkin kedewasaan ini membuatkan seorang Aqilah lebih lantang bersuara.  Tapi masih tidak berani di hadapan.  Cukup dengan berada di Sesawang Blogger.  Alhamdulillah,  seorang Aqilah sudah mencapai umur 23 tahun.  Tumbesaran yang sangat mendadak.  Dibesarkan dengan sangat baik dengan didikan yang cukup. 

Alam universiti hampir menampakkan penghujungnya.  Dengan seorang 'EMAK'  memberikan sepenuh usahanya membanting tulang 4keratnya, demi memenuhi kelengkapan anak2 semasa belajar.  Jujur, emak memang seorang yang tabah.  Emak lah bapa, emak lah ibu.  Mendidik,  menjaga,  memberikan sepenuhnya yang dimilikinya.  Moga Allah memberikan kesihatan yang baik, kemudahan dan syurga buat emak.  Terima kasih emak.

Kepada seorang insan bernama AYAH.  Terima kasih atas segalanya.  Moga Allah permudahkan urusan ayah. Terima kasih atas pengalaman pahit ini.  Alhamdulillah. Terima kasih  ayah.  Terima kasih.  Alhamdulillah.  Segala puji bagi Allah

No comments:

Post a Comment